ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکات خرید گوشی دست دوم

نکات خرید گوشی دست دوم

نکات خرید گوشی دست دوم

قیمت گوشی های دست دوم نسبت به گوشی های آکبند به طور قابل توجهی ارزان تر است اما به چه نکاتی هنگام خرید باید توجه کرد؟

این روز ها در سایت های بسیاری نظیر دیوار، شیپور و حتی پشت ویترین مغازه ها گوشی های دست دوم متعدد زیادی میبینیم که حتی در حد نو با قیمت قابل توجهی هستند اما باید به نکاتی توجه کنید تا برد کرده باشید!اما چگونه گوشی مورد نظر را آزمایش کنیم؟

تست نرم افزار و کارایی سخت افزار

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

شرکت سامسونگ به طور پیش فرض کد #*0#* را در گوشی های خود گنجانده است.اگر این کد را بگیرید بدون نیاز به فشردن دکمه تماس خودکار وارد منویی می شود که با استفاده از آن می توانید قسمت های مختلف گوشی اعمم از صفحه نمایش و اسپیکر ها را بسنجید اما برای دیگر شرکت های تولید کننده می توانید از Phone Doctor Plus استفاده کنید این نرم افزار هم گزینه های متعدد و نسبتا کاملی را در اختیار شما قرار می دهد.

لمس همزان...

یک مقاله ی غلط در یکی سایت های بزرگ با این عنوان که تعداد لمس های همزان گوشی را تست کنید قرار داده بود اما به منبعی که برای دریافت اطلاعات گوشی اشاره کرده باشد را بیان نکرده بود و تنها سایتی که سراغ دارم دیجی کالا است که آن هم در بعضی از موارد خطا داشته پس روی این مورد زیاد حساب نکید!

با اعتماد به نفس بدنه را برسی کنید

بدنه را با دقت و بدون خجالت چک کنید، ممکن است گلس روی گوشی تعویض شده باشد و به نظر نو برسد اما روی خوردگی های بدنه ی گوشی و رفتگی ها دقت کنید که ضربه از چه ناحیه ای وارد شده ممکن است اگر نزدیک سوکت شارژ و جک 3.5 میلمتری وارد شده باشد آنها را در آینده از کار بیندازد همچنین اگر قصد خرید نهایی داشتید گلس را بردارید و شیشه ی گوشی را در نور کافی نگاه کنید تا خط و خش به طور کامل معلوم شود.

سلامت باتری، هزینه ی سنگین

باتری را تست کنید برای این کار می توانید از Accubattry استفاده کنید اما بعد از نصب نیازمند استفاده در حد سه الی چهار روز است تا میزان دقیق سلامت باطری مشخص شود.این مورد برای شما اهمیت به سزایی دارد چرا که اگر بعد به تعویض باتری نیاز پیدا کنید اگر گوشی شما ضد آب بوده است ممکن است که باطل شود.

با انتقال مالکیت چه می کنید؟

به انتقال مالکیت توجه فراوانی کنید، ممکن است گوشی شما شرکتی وارد شده باشد و دارای گارنتی باشد اما گاها آگهی هایی را می بینید که قیمت های ارزانی دارند، بعضی از گوشی ها به صورت مسافری وارد شده اند.هیچ مشکلی ندارند اما بدین معنی است که برای کشوری دیگر ساخته شده است و وقتی تنظیمات کارخانه میزنید مثلا با زبان هندی رو به رو می شید البته بعد می توان زبان فارسی را اضافه کرد اما به هیچ عنوان گارانتی ندارند.

کد ارزشمند گوشی شما

شماره imei گوشی را با شماره روی جعبه مقایسه کنید باید یکی باشد، همینطور حواستان به انتقال مالکیت گوشی باشد که در نهایت هر دو طرف خوشحال بروید بعضا در این مرحله کلاه برداری هایی می شود.

--در نهایت توصیه می شود که با یک تعمیر کار و فروشنده که ای می دانید کارش درست است مشورت کنید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده