خرید از سراسر دنیا


» چگونه موبایل موردنظر خود را پیدا کنیم؟

چگونه موبایل موردنظر خود را پیدا کنیم؟

چگونه موبایل موردنظر خود را پیدا کنیم؟

در تلفن های هوشمند سه نوع دسته بندی با نام های پرچم دار، میان رده و پایین رده وجود دارد و پرچم دار ها قویترین عملکرد را در بین این حالت ها دارند.اما بدون شک می توانم به شما بگویم که نیازی به داشتن یک پرچم دار نیست!این روز ها به حدی میان رده ها زیاد شده اند که می توانند شما را در زمینه های دلخواه راضی کنند و در این پست قصد دارم به شما برای پیدا کردن گوشی مورد نظرتان کمک بکنم.

شروع...برسی نیازها

ابتدا یک قلم و کاغذ بر دارید و نیاز و انتظار تود را از یک گوشی هوشمند بنویسید!مطمئن باشید بسیاری از اطرافیان شما بدون آن که بدانند هزینه ی بالاتر و اضافی برای گوشی خود میکنند اگر شما فقط به دنبال ویژگی های اولیه یک گوشی باشید پایین رده کفایت میکند و نیازی به توجه به نام"پایین رده"نیست مطمئن باشید به اندازه کافی عمر می کند.مثلا برای شما دوربین و باتری مهم است چرا باید گوشی ای بخرید که رم بیشتری دارد؟و یا برعکس، اگر همه را با هم بخواهید بحث دیگری است اما ما دارم حالت مطلوب را مورد سنجش قرار می دهیم

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

بودجه سنجی

در مرحله دوم توان خرید خود را برسی کنید مثلا اگر دو میلیون تومان پول دارید می توانید یه پایین رده قدرتمند در نوع خود را بردارید تا یک پایین رده ضعیف تر.هرچند فکر میکنم اگر شما بخش اول یعنی برسی نیاز ها را به طور دقیق انجام دهید مطمئن باشید که اگر قیمت گوشی مورد نظر را پرداخت کنید ارزشش را دارد و احساس بهتری می کنید.

برسی برند ها و بازار

حال باید برند ها را مورد سنجش قرار دهید، اگر برای شما صدای اسپیکر گوشی مهم باشد بدون شک می گویم که LG G4 2015 با اختلاف از Samsung S7 2016 و iphone 7 جلوتر است.پس بیاد حتما و حتما به طور موردی مورد سنجش قرار دهید و به طور کلی هیچ نتیجه ی مطلوبی را به همراه ندارد.Galaxy J7 pro را اگر نگاه کنید با خود می گویید چه مشخصات توپ و قیمت خوبی دارد اما خوب است بدانید در این گوشی از محافظ صفحه گوشی خوبی استفاده نشده است یعنی اگر در حدود 30 الی 40 سانتی متری از دستتان روی میز ول شود صفحه اش رنگ پخش می کند و حدود یک میلیون خرج روی دست شما می گذارد!

کدام یک از سه حالت؟

پرچم دار ها قویترین عملکرد را دارند اما واقعا تمام قابلیت های آن به کار نمی آیند! پرچم دار ها مثل یک بی ام و آخرین مدل 2019 می مانند همان قدر حساس، زیبا و پر هزینه هستند و شما در یک جاده شهری نمی توانید از تمام سرعت آن استفاده کنید.

میان رده ها گوشی های ایده عال تری هستند نسبتا کم هزینه تر و عملکرد خوبی هم دارند مثل سری اِی یا جِی سامسونگ.

پایین رده ها ارزان ترین گزینه ها هستند و تمام قابلیت های مورد نیاز مثل تلفن، دوربین، اینترنت پر سرعت، وای فای و... را دارا می باشد ولی باید قید بازی های سنگین و حتی نیمه سنگین را زد و اگر برایتان این آپشن ها مهم نیست پایین رده بهترین گزینه است.

نکته ها:

یک میان رده 2019 معمولا عملکرد بهتری از پرچم دار 2015 دارد.

یک پایین رده هم می تواند دوربین و امکانات قوی ای داشته باشد اما باید خودتان بر اساس مدل و شرکت سازنده تک تک ویژگی ها را برسی کنید.

پرچم دار ها یا بالا رده ها سال های بیشتری را تحت پوشش و پشتیبانی شرکت طی میکنند.(نرم افزاری)

میان رده ها معمولا هر سال به روز می شوند(نرم افزاری و سخت افزاری) و دوباره به بازار عرضه می شوند، دقت کنید که پشتیبانی با عرضه به بازار تفاوت دارد و باید دوباره بخرید.

اپل چیزی تحت عنوان پرچم دار یا میان رده ندارد و در نوع خود پرچم دار محسوب می شود که معمولا همیشه قیمت بالاتری نسبت به برند های دیگر دارد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده