بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» چگونه زیر نویس فیلم را در تلویزیون مشاهده کنیم؟

چگونه زیر نویس فیلم را در تلویزیون مشاهده کنیم؟

چگونه زیرنویس فیلم را در تلویزیون مشاهده کنیم؟

حتما شما هم تجربه کرده اید فیلمی بخواهید تماشا کنید اما تلویزیون قادر به شناسایی زیرنویس جداگانه یا حتی انتخاب آن نیست، چه باید کرد؟

حتی تلویزیون های هوشمند این روز ها هم ما را با چالش های پر کاربردی رو به رو می کند که اگر آن برطرف شود باری از روی دوش ما برداشته می شود اما شما هم اگر فیلمی را درون فلاش برای مشاهده بریزید و بخواهید مشاهده کنید می بینید که گزینه های مربوط به زیرنویس(Subtitle)غیر فعال هستند یا اصلا نمی توان از جایی به تلویزیون فهماند که این زیرنویس این فیلم است.

راه حل چیست؟

فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش مطلب مرتبط فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش

1-قبل از هر چیز شما نیاز به یک دستگاه برای مدیریت فایل هایتان دارید.هر چیزی که بتوان از آن استفاده کرد مانند تلفن های همراه هوشمند، کامپیوتر، لپ تاپ ... .

2-شما باید فایل فیلم و فایل زیرنویس را درون یک مسیر قرار دهید.برای مثال یک پوشه بسازید و فایل فیلم و زیرنویس را درون آن بریزید.

3-هر فایل یک فرمت دارد، مثلا فرمت فایل های ویدیویی میتواند mp4,mkv و... باشد که به صورت پسوند در انتهای فایل و بعد از اسم فایل با یک نقطه(دات) می آید.فرمت فایل های زیرنویس هم معمولا srt یا sub است.فرض می کنیم اسم فایل فیلم The Moon.mkv باشد . اسم فایل زیرنویس The Moon-persian 2020.srt.شما باید اسم ها را یکسان کنید، دقت کنید چون فرمت ها فرق دارند اگر اسم ها یکسان باشند هیچ مشکلی پیش نمی آید.

4-در اینجا و نتیجه نهایی باید فایل فیلم به اسم The Moon.mkv و زیرنویس نیز به اسم The Moon.srt در یک محل باشد.

نکته:اسم فایل ها می تواند به دلخواه شما باشد.

5-در انتها در هر دستگاهی فیلم را پخش کنید می بینید که زیرنویس به طور خودکار روی فیلم پخش می شود و در تلویزیون هم اگر گزینه ای برای مدیریت زیرنویس باشد فعال می شود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده