خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تولید گوشی برند اصلی و مونتاژ آن

تولید گوشی برند اصلی و مونتاژ آن

چرا گوشی های برند اصلی توسط کشور های دیگر مونتاژ می شود؟

در زمان حال اکثر شرکت های تولیدی لوازم دیجیتال کارخانه های تولیدی خود را به خارج از کشور خود منتقل میکنند و این به دلیل ارزان تر شدن دست مزد نیروی کارگر و هزینه نهایی تولید است.پشت گوشی های اپل "ساخت چین" و سامسونگ "ویتنام" یا غیره حکاکی شده است و باعث به وجود آمدن ابهامات بسیاری می شود. در ادامه به برسی این موضوع می پردازیم.

تفاوت در چیست؟و چرا قیمت به ازای هر کشور متفاوت است؟

تجهیزات استفاده برای مونتاژ وسیله از کارخانه اصلی یعنی سامسونگ یا اپل تهیه می شود بنابراین در قطعات حقیقتا هیچ گونه تفاوتی احساس نمی شود و تنها چیزی که متفاوت است نیروی کار است که آن هم به خاطر قوانین سخت گیرانه شرکت ها معمولا یکسان کار می کنند و همچنین طی برسی های انجام شده بین دو مدل هندوستانی و ویتنامی گوشی گلکسی A6 2018 انجام شد هیچ گونه تاثیر و تغییری نداشته اند.البته به غیر از رام که برای هر منطقه متفاوت است.

در ایران این موضوع چگونه صدق می کند؟

حتما شده برای خرید گوشی به سایت های دست دوم فروش یا بازار خرید رفته باشید و شنیده باشید مثلا سامسونگ مونتاژ ویتنام از سامسونگ مونتاژ هند بهتر است!در حقیقت یک باور غلط است هر چند شاید در موارد کمی این مورد درست بوده باشد.بیشتر تصور مردم از این که هند یک کشور با فقیر بسیار و کثیف است و ویتنام یک کشور حاصل خیز و البته با نام شیک!دلیل تفاوت قیمت در همین است و اگر آهی در بساط برای خرید نسخه ویتنامی ندارید بدون نگرانی می تواند نسخه مونتاژ هند را انتخاب کنید.

چرا در خود کشور اصلی تولید نمی شود؟

همان طور که گفته شد به دلیل ارزان تر شدن نیروی کار این امر صورت می گیرد.در بعضی موارد هم به دلیل کم بودن وسعت مجبور به انتقال بخشی از فرایند تولید می شود. مثلا کره جنوبی نسبت به جمعیت خود زمین زیادی برای ساخت کارخانه های عظیم سامسونگ ندارد و باعث صدمه زیادی می شود بنابراین انتقال بخشی از تولید یک تصمیم معقول است که از طرفی باعث دسترسی راحت تر به کالا می شود.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده