خرید از سراسر دنیا


» باتری های قابل تعویض و غیر قابل تعویض

باتری های قابل تعویض و غیر قابل تعویض

باتری های قابل تعویض و غیر قابل تعویض

باتری های غیرقابل تعویض:

در واقع باتری های غیرقابل تعویض هم تعویض می شوند اما نه به راحتی و باید توسط افراد و ابزار متخصص انجام شود.

ویژگی باتری های غیرقابل تعویض:

به شرکت سازنده این دسترسی را می دهد که محصولی با کیفیت تر بسازد مثلا گوشی دارای وزن کمتر، بدنه ی باریک تر و طراحی مثبت تری داسته باشد.

ساختار گوشی محکم تر می شود(باتری های قابل تعویض به بدنه ی پلاستیکی نیاز دارند)در گوشی های سری جدید از شیشه های مقاوم استفاده می شود و زیبایی بیشتری دارد.

وقتی درزی برای باز کردن گوشی نباشد ورود گرد و غبار هم سخت می شود در نتیجه عمر گوشی بیشتر می شود همچنین موقع به سرقت رفتن گوشی سارقان به راحتی نمی توانند باتری را جدا کنند و ردیابی گوشی ساده تر می شود.

معایب باتری غیرقابل تعویض:

بزرگترین عیب این باتری ها جدانشدن آن است فرض کنید گوشی به درون آب بیوفتد یا بیشتر از حد داغ کند و یا در حین بوت شدن گوشی هنگ کند و باتری را نتوان جدا کرد همین مسئله عیب این نوع باتری ها را به وضوح نشان می دهد.

باتری های قابل تعویض:

ویژگی باتری های قابل تعویض دقیقا متضاد با عیب های باتری های غیرقابل تعویض هستند.

وقتی گوشی بنا به هر دلیلی درون آب بیوفتد یا هنگ کند میتوان با جدا کردن باتری مشکل را حل یا پیشگری نمود حتی لازم نیست در صورت نیاز پول تعویض باتری را به فروشنده داد.

معایب:

برای معایب اگر متن های قبل را درک کرده باشید می توان راحت مثال زد، با توجه به فضا و جنس پلاستی مورد نیاز باعث افزایش قطر گوشی می شود و چون بیشتر باتری های غیرقابل تعویض باد میکنند در هنگام ضربه خوردن راحت تر در گوشی جدا می شود و باید حواستان باشد باتری قلابی نخرید که موجب به کاهش عملکرد کل گوشی می شود.

کدام گوشی را با توجه به باتری بخریم؟

مسلما باتری های غیرقابل تعویض مزیت های بیشتری دارند و در سال های گذشته و پیش رو تقریبا تمام گوشی های هوشمند مجهز به باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر شده اند بنابراین نمی توان گفت یک انتخاب است، بیشتر به اجبار شبیه است.اگر شما گوشی ای دارید که باتری قابل تعویض دارد به هیچ عنوان نیاز به حسرت خوردن نیست چرا که دلیل ها و مزیت های این نوع باتری ها در بالا گفته شد.این مطلب خلاصه و برگرفته از چندین سایت داخلی و خارجی بوده و حاصل ترجمه و ترکیب آن ها می باشد بنابراین نکاتی که گفته شده می توان گفت تا حد بالایی درست و منطقی هستند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده