دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» رفع مشکلات سامسونگ سِری J

رفع مشکلات سامسونگ سِری J

عمر تولید این سری از گوشی های سامسونگ تمام شده است اما مشکلات هنوز هم پابرجا هستند و اتفاقا در میان سری گوشی های سامسونگ این سری مشکلات را بیشتر از بقیه بروز میدهند، اما در عوض به شدت در تعمیر پذیری توانا هستند.در ادامه به برسی و حل برخی از مشکلات رایج این گوشی ها می پردازیم.

سوسو زدن صفحه نمایش

یکی از منحصر به فردترین مشکلات سامسونگ J7 که در دیگر گوشی های اندروید یافت نمی شود، سوسو زدن صفحه نمایش است.احتمال دارد این مشکل منشا گرفته شده از سخت افزار درون گوشی باشد، اگر گوشی زمین خورده باشد یا آب به درون آن نفوذ کرده باشد این احتمال به شکل چشم گیری افزایش پیدا میکند و باید تلفن همراه توسط متخصص تعمیر و یا اسکرین آن تعویض شود.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

اما اگر مشکل نرم افزاری باشد با راه اندازی مجدد مشکل شما احتمالا حل می شود.اگر جواب نگرفتید مشکل باید از حافظه نهان(Cache)باشد و برای درست کردن آن مراحل زیر را دنبال کنید :

Settings > Storage and tap on the option of Clear Cache

این راه حل ها مشکل سوسو زدن را حل میکند که میتوانید به صورت ایده آل از گوشی خود استفاده کنید.

مشکلات مربوط به اینترنت

یکی از متداول ترین مشکلات این گوشی در حین کار با اینترنت است ، ممکن است وقتی که به وای فای متصل می شوید با اینترنت ارتباط برقرار نکند!

الف)ابتدا مطمئن شوید شبکه ای که با آن متصل هستید دارای اعتبار باشد همچنین می توانید شبکه وای فای را راه اندازی مجدد کنید.

ب)تنظیمات وای فای خود را باز کرده و شبکه وای فایی که به آن متصل هستید را انتخاب کنید و گزینه "فراموش کردن(Forget)"را بزنید.سپس چند دقیقه وای فای را خاموش کرده و سپس دوباره به شبکه معتبر وصل شوید.

ج)اگر بازهم مشکل ادامه داشت باید تنظیمات شبکه خود را مجددا تنظیم کنید، برای انجام این کار به تنظیمات > پشتیبانی و تنظیمات بازیابی(Settings > Backup & Reset option)

و گزینه بازنشانی تنظیمات شبکه(Reset networt settings)را انتخاب کنید.

با استفاده از این تکنیک اکثر مشکلات مربوط به وای فای و شبکه اینترنت گوشی Samsung J7 می تواند بر طرف شود.

مشکلات باتری و شارژ سامسونگ J7

سامسونگ جِی 7 همانند گوشی های اندرویدی دیگر از این مسئله شایع رنج می برد. گاهی مشاهده می شود که باتری به طور ایده آل شارژ نمی شود یا ناگهانی شارژ خالی می کند. این مشکل همچنین باعث گرمایش دستگاه می شود.

برای شروع اطمینان حاصل کنید از شارژر و باتری معتبر استفاده کنید.

اغلب اوقات این مشکل با راه اندازی مجدد دستگاه حل می شود با این وجود اگر مشکل یک سان باقی بماند باتری خود را تعویض کنید و مراحل زیر را دنبال کنید :

لطفا ً شارژ تلفن همراه را به طور کامل تخلیه کنید.

1-اجازه دهید به طور طبیعی خاموش شود .

2-آن را روشن کنید و منتظر باشید تا دوباره خاموش شود.

3-الان گوشی را با اتصال به شارژر تلفن همراه شارژ کنید.

4-تلفن خود را روشن نکنید و منتظر باشید تا شارژ آن 100% شود.

5-تلفن همراه را از شارژر جدا کنید و شارژر را از پریز برق بیرون بکشید و تلفن همراه را روشن کنید اگر شارژ آن 100% نشده بود دوباره تلفن همراه را خاموش کنید، به شارژر متصل نموده و منتظر بمانید.

لطفا ً تلفن خود را شروع نکنید و منتظر بمانید تا این مقدار تا 100% باقی بماند .

دستگاه را از برق بکشید و آن را روشن کنید . اگر باتری موبایل شارژ نشده بود, دوباره آن را خاموش کنید و شارژ کنید .

این عمل شارژ صفر تا صد باتری گوشی را تنظیم و میزان میکند همچنین برنامه هایی وجود دارد که این کار را انجام می دهند.این راه حل مشکلات مربوط به باتری گرمایش سامسونگ را حل میکند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده